| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Tuning mechaniczny - Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
 
 olo - 19 Paź 2008,  21:41
 Temat postu: Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
 Witam
 Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
 ps
 do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera  po prawej stronie??
 Piesek - 19 Paź 2008,  21:57
 
 lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil
   olo - 19 Paź 2008,  22:02
 
 Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie
  napewno przepływke i co jeszcze. Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol??
 Piesek - 20 Paź 2008,  07:54
 
 może być
 Kolin - 20 Paź 2008,  08:09
 
 
  	  | Piesek napisał/a: |  	  | lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil   | 
 
 
 Jak dla mnie nie realne.
 
 
  	  | olo napisał/a: |  	  | Czy dawca moze byc Puma Angol?? | 
 
 Może być europejczyk jak i angol
 Żółwik Tuptuś - 20 Paź 2008,  19:14
 
 Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP )
 olo - 20 Paź 2008,  21:07
 
 Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4  i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia  pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek
 PumaRST - 20 Paź 2008,  21:22
 
 zmienić musisz:
 
 kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.
 
 Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo  a o nie zawsze warto dbać!!
 olo - 20 Paź 2008,  21:37
 
 No stabilizatory napewno bym wymienil
  a hamulce juz zakupilem od Mafiosa  tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba  od RST mam juz po regeneracji  pewnie podpasuja  no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie  jak znajde dawce  w dobrym stanie. 
 Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
 http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html
 PumaRST - 20 Paź 2008,  22:14
 
 cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś.
 
 
 a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika.
 
 |  |