|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec....
lis2006 - 1 Cze 2008, 11:38 Temat postu: Po wymianie rozrządu, pompy wody,świec.... Witam,
Mam do was pytanie. Tak jak w temacie. W piątek wymieniłem
-rozrząd komplet
-pompę wody
-świece żarowe
za wszystko dałem ponad 1000zł z robotą, przed wymiana silnik chodził dużo ciszej, natomiast teraz można ten dziwek porównać do traktora... słychać bardzo głośny klekot, taki metaliczny dźwięk, coś czego wcześniej nie było. możecie mi powiedzieć co mechanik źle zrobił i jak to skorygować?
z góry dziękuje za odpowiedzi:)
pozdrawiam!!
Laskosz - 1 Cze 2008, 11:46
zapłon za wczesny jak jest to głośne i twarde stukanie
lis2006 - 1 Cze 2008, 11:51
Kolega również mówił mi ze może to być źle ustawiony zapłon lub żebym dal do regulacji zaworów auto. Ale wkurza mnie to by dałem do renomowanego warsztatu za sama robotę 350zł a tu znowu coś nie tak jest..... czyli powinni mi to wyregulować na gwarancji?? prosze Cie napisz co dokładnie jest nie tak i gdzie to można ustawić? (zeby mnie tam nie wysmiali u mechanika...)
Laskosz - 1 Cze 2008, 12:03
zawieź i powiedz że teraz auto dużo głośniej pracuje czego wcześniej nie było, czy czegoś nie przestawili podczas wymiany.
reguluje się na 3 śrubeczki i w łatwy sposób można to robić dla kogoś kto ma jakieś pojęcie, jedynie trzeba ściągnąć obudowę rozrządu.
Pozdro
lis2006 - 1 Cze 2008, 12:08
dobra jutro zawiozę do warsztatu auto, napisze czy pomogło:) dzięki wielkie:)!!
lehu8 - 1 Cze 2008, 15:30
Raczej walneli się o ząb na kole, do wymiany rozrządu nie trzeba chyba ruszać pompy wtryskowej, zreszta jak by był tak mocno przestawiony to by bardzo słabo jeździł.
Laskosz - 1 Cze 2008, 16:07
od przodu na kole pasowym pompy jest regulacja i tym to podleczy jak się walnął o 1 zęba
Fordon - 1 Cze 2008, 18:50
Im bardziej jest wyprzedzony kat wtrysku tym bardziej twardy i "grzechoczacy" dzwiek silnika jest, do tego dochodzi opuzniona reakcja na gaz i dosc spora chmura czarnego dymu.
Powiedz ze zle ustawili ci kat wtrysku (a nie kat zaplonu bo diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym) i prosil bys o zmiane ustawienia w rozrzadzie, miedzy walem a pompa wtryskowa,a jak by facet sie rzucal i wymyslal to krotko i w temacie zapytaj czy uzywali blokatorow jesli tak to ilu sztuk, a powinny byc 3 + czujnik zegarowy ktory nie jest obowiazkowy.
Powiedz tez ze teraz masz problem z odpalaniem na zimnym silniku i auto nie chce przyspieszac, troche strachu im napedzisz
lis2006 - 5 Cze 2008, 08:57
Właśnie wracam od mechanika, zrobili teraz chodzi jak trzeba, na szczescie obyło sie bez dodatkowych kosztów:):) dzieki za porady
pozdrowienia:)
|
|