|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba
Danio - 3 Kwi 2008, 00:38 Temat postu: Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba Ziomki
Potrzebuje informacji, materiałów, zdjęć, skanów itd o silniku 1,6 CVH EFI
Chce sie przyjrzeć bliżej tej jednostce.
potrzebuje takich rzeczy jak : zalecany rodzaj oleju, schemat instalacji elektrycznej, momenty dokręcania poszczególnych śrub, etapy montażu i demontażu, rysunki i schematy, ewentualne możliwości poprawy fabryki, oznaczenia elementów itd
Jednym słowem proszę o wszystko co macie
w szczególności zależy mi na info o wersji 110KM (głównie elektryka)
wszystkie materiały przesyłajcie proszę na maila: fiestomaniak@op.pl
dzięki z góry i proszę o odzew
pozdrawiam
trzeci - 3 Kwi 2008, 00:44
Najwięcej w tej chwili jest w rękach Pumy
Co prawda po angielsku ale kompendium wiedzy niezłe.
Mówię o tym czymś:
PumaRST - 3 Kwi 2008, 07:15
tak mam tą ksiązke choc ona głównie traktuje o wersjach z gaźnikiem i MFI co nie zmienai faktu że jest bardzo przyjemna, co wiecej jestem w trakcie skanowania ale idzie to dosć powoli.
Danio napisz mi PW lub gg (tylko tak po 16) co ci trzeba - z czym masz problem a podziele sie wiedzą
yarbin - 3 Kwi 2008, 10:59
Jak chcesz coś sprawdzić "w naturze" to wiesz gdzie się zgłosić
stafcio - 26 Cze 2008, 21:15
dogrzebie temat, jak nadal szukasz to tu znajdziesz troche rzeczy. zamiescilem tam rozne materialy dot. cvh. http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=26832
btw, puma, zeskanowales ta ksiazke?
PumaRST - 26 Cze 2008, 22:43
stafcio napisał/a: | btw, puma, zeskanowales ta ksiazke? |
Prezes ma skan
stafcio - 27 Cze 2008, 08:51
a tą drugą, o modyfikacjach fiest?
PumaRST - 27 Cze 2008, 16:35
stafcio napisał/a: | :ok:
a tą drugą, o modyfikacjach fiest? |
jeszcze
trzeci - 6 Lip 2008, 23:47
Wspomniana i pokazana powyżej kniga o CVH pomału zaczyna się pojawiać w download dla Klubowiczów.
Pierwsze rozdziały już są
Pozdro ...
Danio - 7 Lip 2008, 18:25
juz ostrzę ząbki...co prawda na chwile obecną mam cvh powyżej uszu ale jużmi przechodzi i bedziemy modzić
a1topgear - 15 Lip 2008, 16:59
)ja tylko dodam jako ciekawostke... Ze byla 16 zaworowa wersja CVH , bardzo bardzo krotka powstala w zasadzie na potrzeby motorsportu, a wybudowal ja niemiecki oddzial Forda- Ford Motorsport w Saarlouis w 1984 roku... Moc seryjna oscylowala w granicach 135km, w A grupowym Escorcie dochodzila do 200-230km... Ogolnie rzecz biorac cos takiego robil niejaki Dr Schrick Gmbh dla Forda... Sa zdjecia, sa jezdzace egzemplarze Rs1600i, a byla to alternatywa dla RSTurbo... (heh nie chce mi sie ladowac zdjec jak na razie )
odyniec - 15 Lip 2008, 17:20
16 zaworowe CVH to popularne rs2000 także
a1topgear - 15 Lip 2008, 18:19
Jednak musze wrzucic zdjecia:P
Laskosz - 15 Lip 2008, 18:20
no dawaj bo sam jestem ciekaw
a1topgear - 15 Lip 2008, 18:33
Ogólnie to auto robi wrażenie...
PumaRST - 15 Lip 2008, 18:40
hmmmm ciekawa opcja ale pewnei nei osiągalna
Laskosz - 15 Lip 2008, 18:56
jak się da zvh z czapką cvh to i z czapką zeteca by się pewnie dało chociaż to bez sensu lpeij dmuchac 16v bo szybciej poleci i mniej strat na starcie
[ Dodano: Wto Lip 15, 2008 18:58 ]
ale an tym pierwszym zdjęciu bardzo dziwi mnie kąt pochylenia wydechowej połówki głowicy :yyy:
PumaRST - 15 Lip 2008, 18:59
wsumie 1,6 cvh z głowicą od 1,8 130KM hmmmmm
Laskosz - 15 Lip 2008, 19:02
ale mnie wydaje sie ze chyba lepiej dmuchać już całe 1.8 16v niż wydumkę z dołem od 8v ? co ten dół ma a czego zetec nie ma ?
PumaRST - 15 Lip 2008, 19:09
ja nie mówie o dmuchaniu tylko mówie o N/A, a nawet jesli dmuchać to zawsze głwoica 16v jest lepsza od 8v. choc to zupełnie nie racjonalne pod kątem Turbo bo juzlepiej ZT
Laskosz - 15 Lip 2008, 19:13
no pod kątem N/A to 16v jest lepsze ale czemu sugerujesz dół z cvh ?
Ad@mus - 15 Lip 2008, 21:59
sugerujecie 1.6 cvh z glowa 16v dalo by rade??
w sumie na gaznika np webera szlo by to chyba nawet w chalupie wystroic
nie wazne co sie bardziej kalkuluje ale sprubowac mozna by bylo, dla samego faktu ze sie dam
hmmmmmmmmmmmm
PumaRST - 15 Lip 2008, 22:06
Laskosz napisał/a: | no pod kątem N/A to 16v jest lepsze ale czemu sugerujesz dół z cvh ? |
pod każdym kontem 16v jest lepsze, możliwości napełniania sie i opróżniania.
oczywiścioe mówie czysto hipotetycznie bo nie wiem czy da rade poskąłdać rozrząd zeby było OK. ale mówie o 1,6 CVH - z głowicą od 1,8 16v 130KM jak ktoś musi zostać w kalsie np: górskie czy KJSy a zeby zwiększyc swoje szanse w porównaniu do konkurencji.
Ale tak jak mówie to czysta teoria bo o ile głowice da sie zapiąć na blok to dalej niewiadomo
a1topgear - 16 Lip 2008, 08:20
Puma- 3a sprawdzic ...:devil:
PumaRST - 16 Lip 2008, 10:00
a1topgear napisał/a: | Puma- 3a sprawdzic ...:devil: |
plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie
mss - 17 Lip 2008, 10:58
PumaRST napisał/a: | a1topgear napisał/a: | Puma- 3a sprawdzic ...:devil: |
plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie |
myslisz ze tyle moznaby osiagnac sama glowica ?
rozrzad zawsze da sie ustawic, po to sa regulowane kolka
[ Dodano: Nie Lip 20, 2008 00:45 ]
ogarnal juz ktos jako tako ten temat ? wiadomo cokolwiek ?
w ogole czy ktos gdziekolwiek podjal sie tego i osiagnal sukces ?
trzeci - 2 Sie 2008, 11:49
Dla zainteresowanych, cała książka o CVH
jest już w download.
Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy
Pozdro ...
PumaRST - 2 Sie 2008, 14:04
trzeci napisał/a: | Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy |
to troche zajmie ale mam nadzieje że w tym roku uporam sie z 1 przynajmniej.
|
|