|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - Problem z innej beczki
królik - 20 Mar 2008, 23:50 Temat postu: Problem z innej beczki Witam. Mam troche nietypowy problem jak na to forum, ale może znajdzie się ktoś kto mi coś doradzi.
Problem dotyczy Volvo S40 z 2004 roku 2.0 diesel. W samochodzie odcięło układ zasilania paliwem i sterowania wtryskami. Stało się to po tym jak wrócił od blacharza. Orientuje się ktoś gdzie w tym aucie znajduje się czujnik uderzeniowy lub ewentualnie jak rozkodować imobilajser?
Może ma ktoś jakieś inne pomysły?
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 02:06
słyszałem że jesteście biedni ostatnio w Kielcach . zwinęli wam całe dojście do marihuany ( co widać )
królik - 21 Mar 2008, 10:04
Co przez to rozumiesz żółwiu?? Skąd tak łędne informacje do Ciebie docierają?
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 12:39
Oczekujesz że po podaniu orientacyjnie jakie auto posiadasz ( i to w wieeeelkim skrócie ) oraz po podaniu co nei lata otrzymasz dokłądną odpowiedź? Znam jednego faceta , który by to zrobił , ale nie przez internet i czekała by Cię wizyta w łodzi z lawetą .
Odpowiedź taka jak pytanie ( choć pewnie zaraz sie pojawią wywody znawców teoretyków i pseudofachowy bełkot coby było gdyby i co masz sprawdzić )
ps : słucham RadiaMAryja - tam podawali .
tommirs - 21 Mar 2008, 14:29
hehe...dobrze powiedziane
Wyłącznik bezwładnościowy jest zawsze umiejscowiony w miare dostępnym miejscu, typu lewy dolny słupek, pod siedzeniem itp
Co do drugiej częsci pytania to przemilczę
królik - 22 Mar 2008, 19:03
I widzisz żółwiu każdy marka i każdy model ma swój sposób na rozkodowanie imobilajsera i ja znalazłem go w tym Volvie. Więc niepotrzebne były te zbędne komentarze bo jesy wiele osób którym wystarczy rok samochodu i marka żeby takie rzeczy ustalić Co do przełącznika bezwładnościowego to jednak ten samochód go nie posiada.
Tak czy siak dzięki za pomoc
diodalodz - 23 Mar 2008, 01:49
A masz tam rotacyjną pompę ?? BO nie dodałeś że jest to TD a zdaje się że jest .
Jeśli nie jest na pompo wtryskach to odkręć rurki od wtryskiwaczy i zobacz czy podaje paliwo . Jeśli jest to na elektronicznej pompie z przestawiaczem elektronicznym i jest to np bosch to podjedź do jakiś lepszych dieslarzy oni maja komputery przenośne takie że odpinają komp auta i wpinają się kompem ich przenośnym i są w stanie odpalić auto . Wtedy wiadomo czy to immo czy komp auta . Upewnij się też czy auto nie posiada dodatkowej pompy zasilającej . A co do wył. bezwładnościowego to w dieslach go prawie nigdy nie ma . czym też byłem zaskoczony ale rozebrałem do naga cała vectre na elektronicznej pompie boscha i go nie było . często zdarzają się usterki przestawiaczy przy nieudanej próbie rozruchu silnika np jak za szybko puści się rozrusznik i silnik się cofnie . Można ewentualnie rozkręcić pompę (górny korpus) i zobaczyć czy wszystko jest ok .
Ogólnie nie chciałem się w tym temacie wypowiadać bo Wszech Wiedzący Żółw był pierwszy a on wie wszystko najlepiej .
królik - 23 Mar 2008, 10:17
Rozwiązałem już ten problem i samochód pali i jeżdzi. Tak to było volvo 2.0 TD
diodalodz - 23 Mar 2008, 11:35
to się podziel wiedzą co się stało , jeśli immo to nie powinna gasnąć kontrolka na liczniku .
królik - 23 Mar 2008, 12:02
Odpowiedź znalazłem w Auto Dacie. Mam ten program nie po polsku więc troche z tłumaczeń, trochę z własnej dedukcji i doszedłem. Program nie objoł akurat tego rocznika ale pokazał mi że pod stacyjką w starszym modelu i także w V40 znajduje się przycisk więc wyjołem stacyjkę (razem z deską) i okazało się że przycisku nie ma. Ale była kostka od imobilajsera. Odpiołem ją i przytrzymałem żółty przycisk na kluczyku, przełączył jakiś stycznik i wszystko się naprawiło. Więcej szczęścia niż wiedzy no ale efekt jest.
Żółwik Tuptuś - 23 Mar 2008, 17:33
kiedyś było takie pwoiedzenie - Pomóż Policji pobij się sam .
Ale żeby zadawać pytanie na forum internetowym i samemu na nie odpowiadac to do tej pory tylko ja takiego jobca miałęm .
No cóż nie jestem sam z moją schizą .
ps: dobrze że rozwiązałeś problem
|
|