Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - Fiesta nie chce odpalić

slawoj - 24 Sty 2008, 14:21
Temat postu: Fiesta nie chce odpalić
Jestem kompletnym laikiem w tym temacie i nie wiem co się dzieje. Wczoraj jeszcze auto ładnie za pierwszym razem odpalało (zreszta tak zawsze było) a dziś wkładam kluczyk, przekręcam i nic sie nie dzieje. W ogole nawet nie kręci silnikiem. Nie wiem może akumulator jest już słaby i nie daje rady. Ale czy wtedy świecilyby się przy słabym akumulatorze światła, działała dmuchawa i radio? Może to jakaś inna przyczyna? Prosze pomóżcie, bo na forum nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na ten problem.
diodalodz - 24 Sty 2008, 14:24

albo luźne klemy albo zacięty rozrusznik albo rozładowane akku . Odpal z pychu .
slawoj - 24 Sty 2008, 14:45

Aha rozumiem. A jak odpale go na popych to ten rozrusznik się odblokuje? - zakladajac ze to jest wina zacietego rozrusznika.
portos - 24 Sty 2008, 16:14

slawoj, Bliżej - wg mnie - jest do rozładowanego akumulatora... :9:
sulos - 24 Sty 2008, 17:52

akku. beda swiecic swiatla, dzialac dmuchawa i radio....
pawloplus - 24 Sty 2008, 18:18

Kontrolki przygasają? jak nie to nie wina aku. Ja stawiam na kabelek przy rozruszniku albo rozrusznik
slawoj - 24 Sty 2008, 18:39

Tak. Przy odpalaniu kontrolki przygasaja a nawet i gasna jak rozrusznik cos przez moment probuje krecic ale nie daje rady. Chyba najpierw sproboje prostownikem podladowac akumulator i zobacze co z tego wyjdzie. Tylko ile trzeba ladowac akumulator?
diodalodz - 24 Sty 2008, 18:41

jak mowisz ze przygadaja to akku na bank albo klemy .
stahoojedyn - 24 Sty 2008, 20:12

dokladnie aku tez tak mialem
mial 11 z czyms volta
na pych palil kontrolki przygasaly i rozruszkik czasem cos leciutko mlasnal
SZEROKOSCI

slawoj - 24 Sty 2008, 20:36

No to diagnoze mamy wystawiona. Czyli prawdopodobnie aku jest rozladowany. Trzeba bedzie go podladowac. Napewno dam znac co i jak.
onael - 24 Sty 2008, 20:40