|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] EGR
HUNTER - 23 Sie 2007, 22:31 Temat postu: [MK3] EGR Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
pawloplus - 23 Sie 2007, 22:59
to ma podobne zadanie jak ssanie. Zwieksza obroty silnika jak jest zimny.. Co do nazwy tego nie pomoge
Fordon - 23 Sie 2007, 23:19 Temat postu: Re: Co to za cudowne cudo ;P ??
HUNTER napisał/a: | Witam, Mam pytanie co to za cudo zaznaczone na fotce?? miałem to w silniku z 90 r ale zrobiłem swap i teraz nie mam takiego cuda? wczesniej było podłonczone pod pompe paliwa, wczesniej BOSH teraz chyba LUCAS. Jak rozpoznac rok silnika ? na podstawie jakichs numerów itp ?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi[url=http://img103.images....th.png]Obrazek[/URL] |
To co jest zaznaczone to jest zawor EGR (exhaust gas recirculation) i odpowiada on za wprowadzanie nie przepalonej dobrze mieszanki do kolektora ssacego... pokaz foto tego nowego silnika...
HUNTER - 23 Sie 2007, 23:57
nie mam ich teraz, ale jutro je dodam, jest troche inny, np ma inny filtr paliwa, taki z pompka ale nie wiem czy nie był zmieniany na jakis inny, nie wiem, moze jest od escorta ... jutro beda fotki
Kubaes - 24 Sie 2007, 00:06
HUNTER, w silnikach z pompą Cav/Lucas jest taki filtr paliwa jak piszesz i przynajmniej u mnie nie ma EGR.
HUNTER - 24 Sie 2007, 00:09
Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu
Fordon - 24 Sie 2007, 00:17
Leee chlopak 200 tys to dla tego silnika w zasadzie jak pierdnac w wentylator... moj grzechotnik mial przeszlo 600tys nakulane i sam gubl juz cisnienie oleju ale kompreche mial dobra jak na taki przebieg... daj jutro te foty... a filtr z pompka jest norma przy ukladzie Lucas, jak masz tam podgrzewacz paliwa to go od razu wywal bo on jest najczestrza przyczyna zapowietrzania sie...
HUNTER - 24 Sie 2007, 00:26
Jutro beda fotki juto mam zamiar go poskładac do konca, muze podłaczyc alternator , rozrusznik i te wszystkie dyperelki
[ Dodano: Sob Sie 25, 2007 19:33 ]
Witam, po wielu perypetiach udało mi sie wkoncu zakonczyc swapa jestem przezadowolony ze stanu ,,nowego" silnika pali elegancko, ciagnie idealnie jest cichy i suchutki Mam nadzieje ze bedzie tak cały czas Dzieki za pomoc i pozdro dla całego forum
Fordon - 26 Sie 2007, 19:31
Oby dlugo i bez awaryjnie sluzyl...
KrystianA - 26 Sie 2007, 20:01
HUNTER napisał/a: | Własnie mysle ze jest to silnik z około 93/95 r. zobaczymy jak sie bedzie sprawował bo stary miał przejechane grubo ponad 200 tys bez remontu |
u mnie taki silnik jest z 92, mimo że samochód jest w dowodzie rej. składakiem 95
to okurat wyszło dopiero przy motaniu głowicy
też mam taki EGR
jak będziesz kupował części do niego, to podzielone są na silniki 1,8 D do 92 i od 92 w górę...
więc warto to ustalić...
http://img442.imageshack....dsc00086zt3.jpg
Fordon - 26 Sie 2007, 20:16
To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot
KrystianA - 26 Sie 2007, 20:22
Fordon napisał/a: | To nie jest jedyna sprawa ktora rozni silniki 1.8D.Podstawa to miska olejowa ktora w 3/4 przypadkow jest aluminiowa a sa tez stalowe i posiadaja juz inne mocowanie do bloku i inna oslone zimmeringu od strony walu, inne vaccum pompy, inne uklady wtryskow, nie ktore maja pod koniec produkcji juz wtrysk sterujacy z czujnikiem polozenia iglicy i jeszcze pare innych glupot |
zawsze są też oznaczenia i numery po których też się da
można nawet dojść gdzie wyprodukowali autko..
|
|