Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - odma wyplula olej do gaznika

mreq - 11 Lip 2007, 20:20
Temat postu: odma wyplula olej do gaznika
witam

tak jak w temacie i chyba zatkaly sie jakies dysze wolne obroty sa mniejsze silnik sie nie zbiera z wolnych. trzeba zdejmowac gaznik zeby go umyc czy mozna na zalozonym, jest z tym duzo roboty czy lepiej dac do zakladu?

Żółwik Tuptuś - 11 Lip 2007, 20:32

Sądząc z pytań jakie zadajesz raczej oddaj to komuś ale raczej do zdiagnozowania dlaczego olej znalazł się w gaźniku a dopiero później do umycia ( nie przychodzi mi do głowy co by mógł pozapychać olej wlany od góry w gaźnik )
diodalodz - 11 Lip 2007, 21:43

też nie mam pojęcia ale to ciekawa teoria . myśle ze jest już po kompresji .
jackrzec - 11 Lip 2007, 23:58

ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap?
diodalodz - 12 Lip 2007, 02:41

hm tak na serio to przecież wiadomo ze polał sie olej po krućcu odmy i zalał monowtrysk . ale nie wiem co miał zawalić w nim .
trzeci - 12 Lip 2007, 11:06

jackrzec napisał/a:
ciekawe to jest to, że wtym roczniku ma silnik na gaźniku... Swap?

Niekoniecznie, mój koleś też miał 93 i gaźnik.
Z Fordami niczego nie można być pewnym ;-)
Pozdro ...

Żółwik Tuptuś - 12 Lip 2007, 16:30

Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku :)
jackrzec - 12 Lip 2007, 22:49

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Gaźniki były montowane w mk3 nawet w 1994 roku . było to w autach wypuszczanych na rynki gdzie nie obowiązywały normy spalin wykluczające rejestrację auta bez katalizatora czyli min na rynek polski . wczoraj oglądałem mk3 1.1 na weberze 2v zakupionego w polskim salonie w 1995 roku :)
Masz rację, ale dotyczy to tylko Polski. W całej europie od lipca 92 zaistniały zaostrzone przepisy ochrony środowiska, co spowodowało usunięcie gaźników z fiest i zastąpienie ich jednopunktem. Auta produkowane na obszar "PL" zawsze były uboższe - mój sąsiad ma eskorta z 97 roku z silnikiem 1,3 na jednopunkcie - identyczny jak ja we fieście, a wszędzie indziej w tym roczniku były już silniki z wielopunktem. Polski nie można liczyć w tej klasyfikacji, bo tu cuda się działy (i dzieją zresztą do dziś). Inna sprawa, to "polskie" fiesty to już rzadkość, bo się dawno rozsypały.
mreq - 9 Kwi 2009, 17:33

Sorry za odkop ale to były uszczelniacze zaworów ... i po sprawie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group