|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Archiwum Forum FKP - Fiesta in the Park 2007
PumaRST - 21 Maj 2007, 22:08 Temat postu: Fiesta in the Park 2007 Witam,
jak wiekszośc z was wie, Żólwik i Ja bylismy w UK (wzasadzie on nadal jest). Kożystajac z okazji wybraliśmy sie na najbardziej kultowa impreze związana z Fiestą na wyspach czyli na "FIESTA IN THE PARK 2007". Impreza odbywła sie 13/05/07 w Huntingdon Racecourse. Pogoda była typowa jak na wyspy czyli lało.
Najpier pokaże kilka fotek, a póżniej sie wypowiem co myśle:
  
  
  
A teraz moja ocena:
1) Jesli chodzi o organizacje samego zlotu to niczego nam nie brakuje do nich!! Za wyjątkiem wystawców (firm tuningowych) oraz wiekszej obecności bracji Fordowskiej (Escort/Sierra/Focus itp). Sama impreza była dość nudna a pogoda popsuła do końca to co mogło być ciekawe. Jesli dolicze do tego brak miejsca do wyścigów, a co zatym idzie ich brak to śmiem twierdzić ze nasze zloty są ciekawsze.
2) Teraz ocena meritum, czyli auta.
80-90% z nich to aua ubrane we wszystko co mozna było kupić tam na miejscu czyli wszystkie te pierdoły ze stali nierdzewnej (lub też chromowane), elementy SAMCO itp. Stan wiekszości z tych aut uznałbym za wzgledny, (rdza, niechlujnie pomalowane itd), Jakiś % aut tam znajdujących sie był dość ciekawy ale wzasadzie nie zrobiły one wiekszego wrażenia na nas ponieważ biorąc poprawke na ich zrobki i dostepność cześci do tuningu powinny wygladać lepiej i inaczej, i być zdecydowanie mocniejsze.
Reasumując:
FITP nie zrobiła takiego wrażenia jak robiły wieści ze stron angielskich oraz zdjecie. Wzasadzie jesteśmy od nich ambitniejsi i i biorąc poprawke na to jak my musimy sie nakombinować zeby coś zrobić z naszymi autami uważam że jesteśmy 100 razy lepsi od nich.
A jak ktoś mi jeszcze raz powie ze "anglicy wiedzą lepiej, bo kolebka i wogóle to go wyśmiej " bo tak naprawde inwencja ich ogranicza sie do tego co można kupić w każdym sklepie i tyle.
Sama organizacja zlotu wniczym nie przewyższa nas. Wiec raz na zawsze chce obalić mit Fiest z UK!! Wzasadzie to oni od nas mogą sie uczyć.
Zakończe słowami Żółwika - "Król jest nagi!!"
Pozdrawiam
Fordon - 21 Maj 2007, 22:32
ale nadal nie odpowiedziales czy byly jakies diesle z suszarkami... ale nie powiem bo zdziwilem sie dosc mocno jak Ewa powiedziala mi co sadzisz o nagielskim stylu i podejsciu do tuningu...
zefir - 21 Maj 2007, 23:41
yoyoyo a ja sie zdziwilem pozniej gadajac o tym z Frodonem
PumaRST - 22 Maj 2007, 07:41
Fordon nie widziałem zadnego diesla.
Piter - 22 Maj 2007, 08:52
Heya Pumiasty
Temat warty obejrzenia, więc go troszkę wyróżniłem
Imprezka wygląda na bardzo ciekawą.
Macie więcej fotek?
Taka relacja z pierwszej ręki nie wiadomo kiedy znowu sie trafi.
Pozdro.....
PumaRST - 22 Maj 2007, 13:38
FKP Piter napisał/a: | Macie więcej fotek? |
coś jeszcze mam ale wsumie to nic ciekawego, przejże i wrzuce coś jeszcze.
madek - 22 Maj 2007, 16:06
fotek pełno jest na forum fiestaturbo.com w dziale Events / Events Gallery
http://www.fiestaturbo.co...s-150-vt152643/
http://www.fiestaturbo.co...-haha-vt152351/
Daras84 - 22 Maj 2007, 16:32
a pili tak jak u nas
molu - 22 Maj 2007, 16:40
Daras84 napisał/a: | a pili tak jak u nas |
watpie-oni tam pija taka ruda wóde na myszach... ;-) :lol:
pzdr
LOY - 1 Cze 2007, 16:11
no to Marcin obaliłes kilka mitów i zszargałes forumowe świetosci ..
cóż ja się ciesze ...zawsze mamy cholerne kompleksy i niskie poczucie wartosci ..a tu takie rewelacje ...dajcie temat na hyde, niech ludzie się dowartosciują i przestaną slepo czcić angielskie fiesty . Dobre sa znacznie blizej
Żółwik Tuptuś - 11 Cze 2007, 21:10
Nic dodać nic ująć , relacja Pumy wyczerpuje praktycznie temat , a ja dodam że reprezentacja FKP złożona z aut opisanych w Aleii Zasłużonych TM bądź w stylistycznym narobiła by tam sporo rabanu .
Poza tym nie mogę dojśćczemu do prac wykończeniowych na ogół uzywa sie tam siekiery na przemian z piłą łańcuchową .
Kończąc stwierdzę że warto było pojechać bo zobaczyć Cossiego w budzie transita to u nas raczej niewykonalne , albo mk1 z dwoma silnikami RST ale także po to aby wyzbyć się sporej ilości kompleksów i stwierdzić ( choć to zabrzmi nieco nieżółwiowo ) że morze to nie oni są ciency tylko MY jesteśmy naprawdę dobrzy a już na pewno nie mamy sięczego wstydzić .
ps : Szkoda że temat spotkał się z tak małym odzewem ( tym bardziej wśród tych którzy przed angileskimi fiestami rozwijają czerwony dywan idąc na kolanach ) no ale cóż w końcu to forum na którym nawet mk1 RST budzi małe zainteresowanie ( a na pewno mniejsze niż nowe progi do mk3 ) ;-)
zefir - 11 Cze 2007, 21:18
bo bys wkoncu zmadrzal i se neony zamontowal i siatexy, i jakiegos chipa a nie chalture odwalasz
odyniec - 11 Cze 2007, 23:28
Żółwik Tuptuś napisał/a: | no ale cóż w końcu to forum na którym nawet mk1 RST budzi małe zainteresowanie ( a na pewno mniejsze niż nowe progi do mk3 ) ;-) |
tu smiem stwierdzic iz przesadziles... bo to jeden z nielicznych tematow, jaki naprawde mnie zauroczył.
Żółwik Tuptuś - 12 Cze 2007, 00:11
Odyniec - to był tylko przykład ;-) ale dzięki za miłe słowo .
Fordon - 12 Cze 2007, 14:35
Zolwik... oni maja na to spora kase i im to lotto cz oddadza do tunera zeby bylo np 180ps z RST pozniej pomalowac skorupe z zewnatrz a w profilach juz gnija takie zabawki... malo tego znalazlem tez fajny przyklad gdzie zaczol im sie TD grzac dosc mocno... prosta sprawa zalozyli pompe wodna od wolnossaka a to od razu widac po prowadzeniu wezy i wyjscu na chlodnice... wiec wg mojej opini jesli oni moga cos osiagnac to my damy rade wykonac to duzo duzo lepiej dbajac o szczegoly i ogolny stan techniczny...
Przyklad nr 1. wszech obecna ruda http://www.fiestaguides.c...1_arm_tight.jpg
http://www.fiestaguides.c...1_under_old.jpg
rudej ciag dalszy...
http://www.fiestaguides.c...g/04_hanger.jpg
http://www.fiestaguides.c..._riveted_on.jpg
Po co zabezpieczac lub zrobic progi lepiej pakiet z XR-ki zakladac
Tommur - 12 Cze 2007, 14:50
O kurde, a myslałem że moja źle wygląda. Ja bym sie wstydził takie foty wstawiać w guides.
Żółwik Tuptuś - 12 Cze 2007, 19:38
Fordon masz rację ( mało zawału nie dostałem jak mi Puma pokazał jednego cossiego z dziurą w przegrodzie czołowej wielkości pięści ) .
Z ciekawostek które zaobserrwowaliśmy , auto które Puma zna w specyfikacji 200+ po bliższym przyjżeniu ujawniło seryjne przewody zapłonowe , pod sporym znakiem zapytania stawia to "rajdowe" przewody zapłonowe stosowane np w 1.1 ;-)
|
|