|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika silnika - zatarty silnik
finster - 5 Lut 2007, 17:20 Temat postu: zatarty silnik Cześć
powiedzcie mi po czym można sprawdzić czy silnik jest zatarty ? jechałem sobie autostrada i nagle mi silnik zaczął tracić obroty a na koniec zgasł :/ patrze pod maskę i płyn cały zniknął mimo że dzień wcześniej go uzupełniałem (temperatura była w środkowej strefie wskaźnika) teraz silnik się dziwnie zachowuje czasem gaśnie i jest słaby :( rozwaliłem go już do reszty ?
Co lepiej kupić inny używany czy ten remontować ?
Z góry dzięki za odpowiedź
diodalodz - 5 Lut 2007, 19:56
jak dla mnie poszła uszczelka pod głowica i zjadł płyn .Tylko to nagłe osłabienie mnie nie pokoi .
finster - 5 Lut 2007, 20:34
zestaw uszczelek już mam ale najgorsze jest to ze dzień po przegrzaniu zalałem go jeszcze raz płynem i teraz się utrzymuje i nie ucieka :/ ale za to po przejechaniu 30km (prędkość 70-80km/h) nie dałem rady wyjechać na wzniesienie i dopiero po krótkim postoju mu się udało wiec tak jakby raczej coś w środku silniczka już straciło moc :( cóż trzeba dać zarobić mechanikowi
a tak na marginesie jak jest z dostępem części do silnika 1.0 40 konnego? może by wrzucić 1.1 sam nie wiem, proszę o rade
Laskosz - 5 Lut 2007, 20:38
finster napisał/a: | cóż trzeba dać zarobić mechanikowi |
jak chcesz dać zarobić mechesowi to ja mam do sprzedania silnik 1.1 z mk3 ze wszystkim co będzie Ci potrzebne do przełożenia.
pozdro
finster - 5 Lut 2007, 20:42
skrzynia zostaje ? czy jest jakaś inna z mk3 (wymieniłem wszystkie przeguby i dlatego pytam )?
diodalodz - 5 Lut 2007, 22:52
skrzynia zostaje przeguby też . Może tylko miska olejowa być do przelożenia .
finster - 6 Lut 2007, 21:27
ok dzięki dzisiaj już w miarę ok się jechało do pracy, tylko strasznie muliło + obroty falowały dziwnie, więc tak czy siak silniczek od laskosza wezmę
[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 07:43 ]
Pasuje tlumik z 1.0 LC do 1.1 ? cholera bo mnie nurtuje to pytanie i nie moge normalnie pracowac
|
|