Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - pytanie laika - wymiana filtru paliwa

xgor - 5 Sty 2007, 10:47
Temat postu: pytanie laika - wymiana filtru paliwa
Jestem zupełnym laikiem jeśli idzie o mechanike więc mógłby mi ktoś krok po kroku powiedziec jak sie wymienia filtr paliwa??
goku - 5 Sty 2007, 12:31

:ok:
No wymiana takiego to raczej żadna filozofia. Z tego co wiem to twój model ma filtr paliwa w kształcie "beczki" wymiana jest banalnie prosta.

Ten filtr trzyma się na 2 śrubkach o ile się nie mylę, odkręcasz je, ale wcześniej popuść nakrętki które wchodzą w tą "beczke" tzn. one przykręcają przewody paliwowe, potem odkręcasz śrubki mocujące, wykręcasz przewody ( możesz czymś zatkać żeby ci paliwo nie leciała, ale jak przytrzymasz palcem to nic się nie dzieje , jak ci setka paliwa ucieknie z przewodu to nie tragedia ), zakładasz nowy i skręcasz ;)

Powodzenia ;)

szerszen1202 - 5 Sty 2007, 14:07

Dokladnietak jak moj przedmowca mowi tylko jeszcze popusc obejme ktora trzyma ten filtr no i jak bedziesz odkrecal te przewody a nie beda chcialy ci isc to wez je na dwa klucze jednym dasz kontre a drugim odkrecisz wtedy bez problemu wiem bo tez posiadam FIESTE 1,1 i niedawno tez wymienialem ten filtr POZDRAWIAM i zycze milej pracy
goku - 5 Sty 2007, 16:55

Jeszcze zapomniałem dodać, żę przewód paliwowy, który wchodzi i wychodzi może być na zatrzask, czyli bez konieczności odkręcania.

P.S No teraz chyba bez problemu wymienisz ten filtr ;)

Paweł F - 5 Sty 2007, 19:45

i uwaga na paliwo w filtrze, wymieniać na zimnym silniku :!:
DaRio1984 - 24 Cze 2008, 17:35
Temat postu: Filtr paliwa
WItam :)

Szukałem ostatnio filtru paliwa i nie mogę znaleść...czy ktoś ma zdjęcia w którym miejscu on jest? :) w którym miejscu pod maska ...

Lokmen - 24 Cze 2008, 19:33
Temat postu: Re: Filtr paliwa
DaRio1984 napisał/a:
WItam :)

Szukałem ostatnio filtru paliwa i nie mogę znaleść...czy ktoś ma zdjęcia w którym miejscu on jest? :) w którym miejscu pod maska ...