Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Gaśnięcie na zimnym i spalanie - 1.1

kubalublin - 20 Gru 2006, 15:41
Temat postu: [MK3] Gaśnięcie na zimnym i spalanie - 1.1
witam,
mam kolejny problem z moim sprzecikiem. Otoż jak jest zimny zaraz po odpaleniu i jadac puszcze gaz to go mocno szarpie, a czesto nawet gasnie... co prawda ustepuje to po przejechaniu moze nawet i 500 metrow (nigdy dokladnie nie mierzylem ;-) ) ale jest to dosc uciazliwe, no i swiadczy o tym, ze cos jest nie tak
Kolejny problem to spalanie... wyszlo mi 9,3 - jazda po miescie, takze tragedia ;/

prosze o pomoc, bo mnie zaczyna denerwowac to auto.. ciagle sie cos wali :he:

picio_18 - 21 Gru 2006, 10:31

sprawdz świece i kable WN
Brook - 21 Gru 2006, 12:44

też tak miałam i wyleczył moją FoFi elektromechanik 8)

reset kompa i przeczyszczenie czujników pomogło :lol:

Bart_Skrzyszow - 21 Gru 2006, 13:17

Czy dzieje Ci się to jak np wciśniesz gaz i szybko puścisz?
Jak puścisz pomalutku to za kilka sekund wskoczy na obroty? Tak jakbyś miał ssanie opuźnione?

Jeśli tak to u mnie to samo znów jest

kubalublin - 21 Gru 2006, 22:02

przewody i swiece sa nowe, dzieje sie to tylko przez pierwszy powiedzmy kilometr, a dzisiaj np. tego nie bylo... czy to ma cos wspolnego z tym wysokim spalaniem??
pawloplus - 21 Gru 2006, 23:00

kubalublin Ty masz gaźnik widze po mocy silnika. wszystko zalezy od tego ile stoi Twoja fiesta jaka jest etmperatura powietrza jakie lejesz plawio. A odpalasz na ssaniu? Bo jak nie to masz już problem rozwiązny. Bez ssania bedzie gasł. To wkońcu Gaźnik. I skoro Ty jesteś z Lublina to czemu niema Cie w naszej frakcji? CDzy jesteś a ja niewiem otym> Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 22:06 ]
co do spalania to zdenia wysokie bo mi gazu tyle pije w korkach

jackrzec - 21 Gru 2006, 23:16

pawloplus napisał/a:
kubalublin Ty masz gaźnik widze po mocy silnika
To jeszcze popatrz na rocznik! W 96 roku już nie było gaźników... Źle wpisał w profilu i "dodał" trochę mocy :) . No chyba że to składak...
anjko - 21 Gru 2006, 23:41

A mi to wyglada na sąde jeśli to wtrysk oczywiście ;) tam jest sonda z grzałką czteroprzewodowa może grzałka w niej padła i sonada pozniej podejmuje prace a nie zaraz po odpalenu no i jeszcze to spalanie to też za sądą przemawia trzeba by ją sprawdzić.
pawloplus - 22 Gru 2006, 17:54

jackrzec są różne przypadki. Ja tylko pisze co widze. Jak to monowtrysk to sie nie wypoiwadam bo nieznam sie natym typie zasilania
kubalublin - 22 Gru 2006, 21:20

to wtrysk i faktycznie dodalem sobie na poczatku przy rejestracji, bo tak myslalem ze jest, a pozniej sie okazalo ze niestety 50 ;)
a gdzie mozna by sprawdzic ta sonde?? pamietam jak kiedys ojciec mial w kadecie 150konnym walnieta sonde to siorbał benzyne strasznie.

we frakcji nie jestem, bo nie mam czasu :cry:

Bart_Skrzyszow - 22 Gru 2006, 21:22

Mój też tak pił - sonde sprawdzasz przy wyjściu kolektora - tam co się łączy z wydechem
Bierzesz miernik i wkłuwasz się w czarny i szry przewód, białe zostawiaszw spokoju.
Napięcie ma być miedzy 0,1 a 0,9 V Oczywiście trobisz to na podłączonej sondzie i przy włączonym silniku.

kubalublin - 23 Gru 2006, 21:04

hmm, sam to raczej tego nie zrobie :/
ile cos takiego moze kosztowac i ew. jak jest walnieta ta sonda to ile kosztuje nowa?

Bart_Skrzyszow - 23 Gru 2006, 21:20

eee no nie żartuj że tego nie zrobisz.
Pytanie nr 1 - masz jakiś miernik w domu?
Jak masz to na gg ładuj i napisze co i jak zrobić - nawet fotki dam ale we środe najwczęsniej - przecież w święta nikt w aucie grzebał nie będzie. Napewno sobie poradzisz.

kubalublin - 25 Gru 2006, 23:16

nie mam miernika :-/
Bart_Skrzyszow - 26 Gru 2006, 11:59

10zł w jakims elektronicznym lub na bazarze, a mechanik weźmie więcej, 2 sprawa miernik w życiu Ci sie jeszcze nie jeden raz przyda

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group