|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Dobór i wymiana licznika
doktorekx - 9 Paź 2006, 12:18 Temat postu: [MK3] Dobór i wymiana licznika witam
posiadam fieste mk3 1.1i, chcialbym zapodac do niej licznik z obrotomierzem jak an tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/it...omierz_mk7.html
gosc psze tam mk7 ale to raczej mk4 neisadzicie? i cena przystepna.
Czy wogule da rade zalozyc go do mk3 ? prosze sie wypowiedziec jak ktos ma doswiadczenie z takimi rzeczami.
Fred - 9 Paź 2006, 12:22
obrotek jest z mk4, jesli chcesz go zapodac do mk3 to musisz przerzucić cały kokpit z mk4... nie wiem czy ktoś sie tego podjął w polsce widziałem zaś fotki pomyslnie wykonanej operacji z anglii
osimek1 - 9 Paź 2006, 12:28
Fred napisał/a: | obrotek jest z mk4, jesli chcesz go zapodac do mk3 to musisz przerzucić cały kokpit z mk4... nie wiem czy ktoś sie tego podjął w polsce widziałem zaś fotki pomyslnie wykonanej operacji z anglii |
a myslalem ze to tylko ja jestem taki glupi i mam takie pomysly zastanawialem sie nad tym i to calkiem powaznie ale jako ze niemam garazu to stwierdzilem ze poki co odpada taka kombinacja moze w przyszle wakacje jak uzbieram tyle finansow;)
doktorekx - 9 Paź 2006, 12:30
jesli cały kokpit to zaduzo zabawy i koszty niewspółmierne do efektu w starej fiescie:)
ale dzieki za info.
Bit1 - 9 Paź 2006, 12:40
Jaki cały kokpit? Co wy piszecie trzeaba zaczepy trochę zmienić i tyle na dowód zdjęcie mojej fofi:
Tylko nie komentujcie podświetlenia bo ja się już przyzwyczaiłem i mi się podoba wkońcu sam to zrobiłem
dday - 9 Paź 2006, 12:57
Bit1 napisał/a: | Jaki cały kokpit? |
dokładnie - jest już pare fiest mk3 z samym licznikiem od mk4 i opis takiej przekladki też jest napewno na tej stronce
Bit1 - 9 Paź 2006, 13:02
Temat z tego co pamiętam bo swój robiłęm w wakacje brzmiał "Przekładanie licznika z mk4 do mk3" poszukaj, tylko jeszcze 2 sprawy:
-ten licznik pisze na aukcji że jest z diesela więc niewiadomo czy nie będziesz musiał kombinować z obrotomirzem żeby ci dobrze obroty wskazywał
-zapytaj czy sprzedaje licznik razem z wiązką (tymi kostkami do podłączenia od tyłu) bo jeśli bez kostek jest to trudność montażu rośnie bo trzeba te kostki zrobić jakoś samemu albo jakiś inny sposób znaleźć.
jaco11 - 9 Paź 2006, 13:36
Po dłuższej chwili namysłu chyba się skusze na coś takiego 8)
doktorekx - 9 Paź 2006, 13:57
bit1 znalazlem tylko taki twuj post
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=18501
a co do tego licznika to cena naprawde jest bardzo przystepna i własnie o to chodzi ze az za
zapytałem goscia czy niejest uszkodzony i nieodpisuje :/
Bit1 - 9 Paź 2006, 14:17
No mój post ale ja akurat montowałem licznik z forda escorta bolero i u mnie nic nie musiałem robić zamontowałem i od razu poprawnie wskazywał obroty.
Swój kupiłem za 50zł + 8 zł (z wiązką) przesyłka więc czasami da się je kupić właśnie w takiej cenie, ogólnie to one są tańsze niż te z mk3 z obrotomierzem
doktorekx - 9 Paź 2006, 14:30
szanowni koledzy spojrzcie na to:
http://moto.allegro.pl/it...brotomierz.html
tam z tyłu jest kostka z kablami tylko ze sa ucięte, to jakbym ucioł kable od licznika tego ktury teraz mam i przyplatał to bedzie spoko?
aha i teraz w 1.1i niemam obrotomierza wiec czy jest problem z zalozeniem tego licznika z obrotkiem? szczegulnie prosze o wypoweidz bit1:) masz 1.3i wiec tez pewnie niemiałes obrotka przedtem.
aha bit1 standartowo te liczniki z mk4 niemaja poswietlenia od spodu? ty sam wykombinowałes te kolorowe podswietlenie od spodu:)?
Marcinus - 9 Paź 2006, 15:18
Masz tu schemat jak podłączyc liczniki z mk4 do mk3 a z silnikiem 1,1 bedziesz musiał pokombinowac z potencjometrem na obrotku :
Albo z rezystorem r7 na obrotku tak przynajmniej jest w mk3 w liczniiku ale niewiem czy w mk4 tez jest ?
dday - 9 Paź 2006, 16:16
macie temat z pełnym opisem
http://www.fiestaklubpols...licznik+mk3+mk4
doktorekx - 13 Paź 2006, 21:30
hmm tak sie teraz skapłem że mam w aucie licznika do 200km/h max a kupilem licznik do 220km/h od MK4 i jak sadzicie bedzie dobrze to wskazywac:/ ? czy moze trzeba cos pokombinowac?
Patrycjan - 14 Paź 2006, 16:05
Wg mnie wartości podawane na liczniku i tak są tylko orientacyjne. Bawiłem się ostatnio w "badania" prędkości wg radaru i porównywałem ze wskazaniami licznika. Wynik był taki: licznik 60km/h - radar 53km/h, licznik 50km/h - radar 44km/h, itd.
Wiele zależy od prawidłowych wymiarów opon do danego modelu.
lehu8 - 15 Paź 2006, 14:26
Fred napisał/a: | obrotek jest z mk4, jesli chcesz go zapodac do mk3 to musisz przerzucić cały kokpit z mk4... nie wiem czy ktoś sie tego podjął w polsce widziałem zaś fotki pomyslnie wykonanej operacji z anglii |
jest pewien człowiek jak dla mnie mistrz świata zobaczcie:
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=20
Polecam pocztyać cały temat
|
|