|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Elektryka - przednie lampy - 4 pytanka
hors_e - 1 Wrz 2006, 22:15 Temat postu: przednie lampy - 4 pytanka Witam! szukałem lecz nie znalazłem odpowiedzi na następujące sprawy:
dzisaj postanowiłem wyczyścić sobie reflektory od środka więc je rozebrałem, wyczyściełem i zamontowałem spowrotem. Przy montowaniu napotkałem następujący problem-nie mogłem ani w jednym ani w drugim reflektorze docisnąć wtyczki tak aby się zblokowała na zatrzasku-czy jest jakiś sposób na wkładanie tych wtyczek aby wchodziły do końca?
druga sprawa po podłączeniu okazało się że nie działa regulacja elektryczna a przed demontarzem działała, są dwie możliwości-albo nie styka wtyczka do końca albo bezpiecznik poszedł (w lampie wszystko p[odłączone bo sprawdzałem) i tu pytanko gdzie jest bezpiecznik od elektryki regulującej lampami?
kolejne pytanko to do czego służy druga śruba do regulacji reflektora-jedna do wysokości a druga??pytam bo zauważyłem że kręcąc nią nic się nie zmienia.
i ostatnie, być może lakoiczne pytanko to jak wyjąć żarówke od postojówek?kombinowałe i nic nie wykąbinowałem.
wielkie dzięki za pomoc
ElGrey - 1 Wrz 2006, 23:44
1 wtyczka powinna sie zablokowac bez problemu sama i bez uzycia sily i ma tylko jedna pozycje w ktorej da sie ja wcisnac (jak byla wlozona to znaczy ze tam moze wrocic)
2 silniczki zaczynaja dzialac po wlaczeniu swiatel mijania i sa pod tym samym bezpiecznikiem co zarowka, wiec jak raczej to brak styku
3 sa dwie sruby bo regulacja jest w 2 plaszczyznach dol - gora i prawo - lewo
Sprawdz czy nie powyginales czasem stykow i czy pozakladales wszystko prawidlowo
no i po tych operacjach to trzeba wyregolowac pozycje swiatel, w kazdej stacji dziagnostycznej to ci zrobia samemu tego nie zrobisz dobrze
hors_e - 2 Wrz 2006, 10:56
ok,thx wielkie
zaraz ide podziałać i zobaczyć jaki efekt tego będzie
Wojtass - 2 Wrz 2006, 14:30
Co do zarówki postojówek to demontujesz je tak samo jak silniczki, czyli łapiesz, przekręcasz i wyjmujesz (w sumie neizbyt skomplikowane ).
Jeśłi chodzi o regulacje to ustawiasz się na jakiejś równej drodze, regulacje na max wysoko (kąt 0) regulujesz torxem snop tak, aby nie padał za daleko i masz ustawione światła. W razie potrzeby opuścisz je silniczkiem jakby kogoś oślepiały.
|
|