| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Tuning stylistyczny - dodatkowe zegary...
 
 doogi - 7 Lut 2006,  18:41
 Temat postu: dodatkowe zegary...
 witam.
 myślałem o kupnie dodatkowych zegarów i właśnie tutaj jest moje pytanie.
 co z czujnikami ?? czy w zestawie sa czujniki i gdzie je podłączyć ??
 
 Chodzi mi np o temp oleju, woltomierz i takie tam...
 xr2fun - 7 Lut 2006,  19:11
 
 
   Powyżej zegar ciśnienia oleju i temp. wody
 Najdokładniejsze są zegary mechaniczne - ciśnienie oleju oraz  temperatury na kapilarach tych nie musisz wpinać do inst. elektryczne ( oprócz podświetlenia ) Ciśnienie oleju podpinasz do magistrali olejowej ( np. dorabiasz trójnik w miejsce czujnika oleju i masz dwie rzeczy i kontrolkę i zegar ) kapilarę wkręcasz w miejsce gdzie chcesz mierzyć temp. oleju. Voltomierz i amperomierz wpinasz odpowiednio do instalacji.
 PumaRST - 7 Lut 2006,  21:24
 
 to ja dodam od siebie:
 mam takie i w zestwie były z instrukcja istalacji elektrycznej oraz z czujnikiem. gdzie je podłączyć to już zależy co bedziesz miał za czujniki.
 
 
   
 pozdrawiam i jak bedziesz miał już konkretne zegarki to ci powiem gdzie ja montowałem swoje jeśli bedą sie pokrywac
 djpleban - 8 Lut 2006,  20:05
 
 też kupiłem auto gauga. w zestawie miałem wszystki czujniki i instrukcje montarzu, jak wspomniał PUMA. ww trójnik również był w zestawie.
 ww wypowiedź tyczy się jednak zegarów NOWYCH. Jeśli zdecydujesz się na kupno używanych- koniecznie pytaj sprzedającego, co dorzuca w zestawie; bo jak sobie szukałem to się często okazywało, że czegoś tam brakowało. Nie wiem jak z czujnikami, trójnik można kupic (ok 50PLN), aha przewodów do zasilania w zestawie chyba NIGDY nie ma, ale to już żaden problem.
 
 a przy okazji... PUMA, mam taki sam wskaźnik ciśnienia oleju jak Ty, tylko, że z tarczą silver.
 Powiedz mi... bo ciśnienie mi wskakuje na początku na maxa; z czasem rozgrzania się oleju troche spada. mój wujo, który jest mechanikiem powiedział, że to normalne, że olej ma większe ciśnienie jak jest zimny.
 nie wiem jak się zachowa w bardzo wysokiej temp bo montowałem zegarki przed zimą i jeszcze olejek mi się nie zagrzał pożądnie.
 
 czy jest to do przyjęcia
  bo zastanawia mnie czy to nie przez dystans, który dorabialiśmy z wujem (bo trójnik z czujnikami miał przy silniku za ciasno). nie no, kurde... to by ciśnienie jeszcze było zaniżane gdyby np przelot w dystansie miał zbyt małą średnicę... wypowiesz się coś...............
       
 [ Dodano: Sro Lut 08, 2006 19:06 ]
 sorry LOY, że tak średnio na tym forum, ale skoro został już podięty temat zegarków.................
 PumaRST - 8 Lut 2006,  20:45
 
 jest to normalne że na początku olej ma wieksze ciśnienie, a później spada w dolne granice i podnosi sie wraz ze wzrostem ciśnienia w silniku czyli wraz ze wzrostem prędkości obrotowej.
 
 Mnie po rozgrzani pracuje w okolicach 1,4 na wolnych obrotach, a na początku w okolicach 5 chyba.
 
 Nie przejmuj sie wszystko wporządku jest.
 
 Sorry za OT.
 djpleban - 10 Lut 2006,  13:59
 
 tylko, że mnie na początku wchodzi na ok 6.5 a później najniżej zeszło mi na ok 4..... ale poczekamy do końca zimy.... wtedy się pomartwie o to......
 Intruder - 12 Lut 2006,  23:54
 
 
  	  | djpleban napisał/a: |  	  | tylko, że mnie na początku wchodzi na ok 6.5 a później najniżej zeszło mi na ok 4..... ale poczekamy do końca zimy.... wtedy się pomartwie o to...... | 
 
 MICHAŁ !!!!!!!! czujnik masz nieorginalny i to sprawia problem !!!!!!!!!!!!
 
 |  |